Text Size
A+ A A-
Color Chooser
 default green blue contrast font_default red blue Language Other Language
  • Slider1
  • Slider2
  • Slider3
  • Slider4

header-mobile

Public Relations Unit

Perkhidmatan dan Pencapaian

Perkhidmatan Unit Perhubungan Awam :

1. Penyelaras Aduan Awam
Pengurusan aduan awam diselaras mengikut Garis Panduan Pengurusan Aduan Kementerian Kesihatan Malaysia dan pekeliling aduan yang berkaitan

2. Aktiviti Perhubungan Awam dan Khidmat Pelanggan
Memberi penerangan dan penjelasan mengenai perkhidmatan yang diberikan oleh Hospital Selayang kepada orang awam.

3. Penyelaras Perhubungan Media
Urus setia dan penyelaras untuk sidang akhbar/sidang media, penggambaran TV/Radio serta sesi temubual anggota kesihatan Hospital Selayang mengenai isu kesihatan.

4. Urus Tadbir Lawatan Sosial dan Khidmat Korporat
Menjadi urus setia/penyelaras lawatan social NGO dan agensi kerajaan dan swasta.

5. Pemantauan Media Cetak Arus Perdana
Memantau isu/aduan berkenaan Hospital Selayang di akhbar utama.

Pencapaian Unit:UPA 1

Pada tahun 2018, sebanyak 109 aduan yang telah diterima dan sebanyak 88 kes aduan adalah di dalam kategori aduan mudah dan sederhana. Daripada 88 aduan mudah dan sederhana, 74 kes aduan (84%) dapat diselesaikan dalam tempoh 15 hari bekerja melepasi peratus penyelesaian aduan untuk indicator HPIA dan KPI PKN manakala 14 kes aduan selebihnya melebihi tempoh 15 hari bekerja.

Dasar Keselamatan | Dasar Privasi | Peta Laman | Soalan Lazim | Arkib
Penafian : Pihak Hospital Selayang tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerugian atau kerosakan disebabkan oleh penggunaan maklumat dari laman web ini.
muka-buku Youtube burung-biru RSS
Hakcipta Terpelihara © Hospital Selayang 2013