Text Size
A+ A A-
Color Chooser
 default green blue contrast font_default red blue Language Other Language
  • Slider1
  • Slider2
  • Slider3
  • Slider4

header-mobile

Ophtalmology

Visi, Misi, Piagam Pelanggan, Objektif

Visi
Kecemerlangan dalam perkhidmatan penjagaan mata

Misi

Kami komited bagi:

  1. Memberikan perkhidmatan oftalmologi berkualiti
  2. Latihan berterusan kepada semua staf agar dapat merealisasikan visi kami
  3. Promosi kesihatan mata, pencegahan kebutaan dari punca yang dapat dielakkan, rehabilitasi visual, dengan penekanan terhadap penglibatan setiap individu dalam proses penjagaan
  4. Berusaha mendapatkan pemahaman yang lebih baik tentang corak penyakit mata tempatan bagi membolehkan strategi penjagaan kesihatan yang berkaitan lebih berkesan sewaktu perancangan dan penilaian

Piagam Pelanggan

1. Pesakit akan diberi perkhidmatan yang mesra
2. Pesakit akan dilayan dengan cepat
3. Pesakit akan diberi perkhidmatan yang berkualiti
4. Pesakit akan diberi maklumat tentang penyakitnya
5. Pesakit akan diberi hak untuk mengurus rawatannya
6. Kerahsiaan pesakit akan dipastikan

Objektif

  1. Menyediakan perkhidmatan klinikal yang cemerlang dalam suasana yang mesra pesakit, sentiasa berusaha untuk mengoptimumkan keselesaan pesakit
  2. Memainkan peranan aktif dalam pembangunan profesional berterusan kakitangan terlibat dalam penjagaan mata melalui program pendidikan perubatan berterusan setempat
  3. Memainkan peranan kepimpinan dalam menetapkan piawaian amalan klinikal
  4. Mengambil bahagian dalam klinik dan sistem penyelidikan kesihatan dengan melibatkan pengumpulan data berterusan klinikal
Dasar Keselamatan | Dasar Privasi | Peta Laman | Soalan Lazim | Arkib
Penafian : Pihak Hospital Selayang tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerugian atau kerosakan disebabkan oleh penggunaan maklumat dari laman web ini.
muka-buku Youtube burung-biru RSS
Hakcipta Terpelihara © Hospital Selayang 2013